Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9912
Title: แนวทางการพัฒนาศักยภาพทางการตลาดอาหารฮาลาลเพื่อการส่งออกของประเทศไทย
Other Titles: Marketing potential development of halal food for exporting of Thailand
Authors: ไพรัช วัชรพันธุ์
กิตติ เจิดรังสี
วีรศักดิ์ ตุลยาพร
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
Keywords: อุตสาหกรรมอาหารฮาลาล ไทย;อาหารฮาลาล การส่งออก;อาหารฮาลาล การตลาด;อุตสาหกรรมอาหาร ไทย;ผลิตภัณฑ์อาหาร ไทย
Issue Date: 2550
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9912
Appears in Collections:460 Research

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
380819.pdf893.48 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons