Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9594
Title: | ความสัมพันธ์ระหว่างการรับรู้เทคโนโลยีสื่อสังคมกับทัศนคติที่มีต่อการใช้งานเพื่อการท่องเที่ยวไทยของนักท่องเที่ยวต่างชาติในกลุ่มประชาคมอาเซียน |
Other Titles: | The relationship between perception of social media technology and attitude towards Thailand tourism purpose of foreign tourists in ASEAN |
Authors: | ธีรศักดิ์ จินดาบถ ทัศน์ยาภรณ์ เสนาสวัสดิ์ Faculty of Management Sciences (Business Administration) คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ |
Keywords: | พฤติกรรมข่าวสาร;นักท่องเที่ยวต่างชาติ ทัศนคติ;การท่องเที่ยว การบริการสารสนเทศ |
Issue Date: | 2556 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ |
Description: | วิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (บริหารธุรกิจ))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2556 |
URI: | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9594 |
Appears in Collections: | 460 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
381776.pdf | 51.71 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License