Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8237
Title: ผลของการสอนแบบเพื่อนช่วยสอนที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิชาภาษาอังกฤษของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 2 ที่มีบริบทพหุวัฒนธรรมทางด้านภาษาต่างกัน
Other Titles: Effects of Peer Tutoring on English Achievement of Matthayomsuksa Two Students With Different Multi-language Cultural Contexts
Authors: อริยา, คูหา
แคทลียา, เปาะหมอ
Faculty of Education (Psychology and Counseling)
คณะศึกษาศาสตร์ ภาควิชาจิตวิทยาและการแนะแนว
Keywords: การจัดการเรียนการสอน;ผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน;พหุวัฒนธรรม
Issue Date: 2554
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์
Description: วิทยานิพนธ์ (กศ.ม.(จิตวิทยาการศึกษา))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2554
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8237
Appears in Collections:286 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Cover.pdfCover180.95 kBAdobe PDFView/Open
Abstract.pdfAbstracts174.37 kBAdobe PDFView/Open
Acknowledgement.pdfAcknowledgement131.16 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdfContents168.74 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdfChapter1798.61 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdfChapter2475.79 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdfChapter3281 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdfChapter4283.47 kBAdobe PDFView/Open
References.pdfReferences280.61 kBAdobe PDFView/Open
Appendix.pdfAppendix799.89 kBAdobe PDFView/Open
Vitae.pdfVitae132.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.