Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8237
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorอริยา, คูหา-
dc.contributor.authorแคทลียา, เปาะหมอ-
dc.date.accessioned2012-06-14T07:06:47Z-
dc.date.available2012-06-14T07:06:47Z-
dc.date.issued2554-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8237-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (กศ.ม.(จิตวิทยาการศึกษา))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2554en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.subjectการจัดการเรียนการสอนen_US
dc.subjectผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนen_US
dc.subjectพหุวัฒนธรรมen_US
dc.titleผลของการสอนแบบเพื่อนช่วยสอนที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิชาภาษาอังกฤษของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 2 ที่มีบริบทพหุวัฒนธรรมทางด้านภาษาต่างกันen_US
dc.title.alternativeEffects of Peer Tutoring on English Achievement of Matthayomsuksa Two Students With Different Multi-language Cultural Contextsen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Education (Psychology and Counseling)-
dc.contributor.departmentคณะศึกษาศาสตร์ ภาควิชาจิตวิทยาและการแนะแนว-
Appears in Collections:286 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Cover.pdfCover180.95 kBAdobe PDFView/Open
Abstract.pdfAbstracts174.37 kBAdobe PDFView/Open
Acknowledgement.pdfAcknowledgement131.16 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdfContents168.74 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdfChapter1798.61 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdfChapter2475.79 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdfChapter3281 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdfChapter4283.47 kBAdobe PDFView/Open
References.pdfReferences280.61 kBAdobe PDFView/Open
Appendix.pdfAppendix799.89 kBAdobe PDFView/Open
Vitae.pdfVitae132.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.