Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6753
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ชิดชนก เชิงเชาว์ | en_US |
dc.contributor.author | ศุภณัฐกานต์ ดำมณี | en_US |
dc.date | 2549 | en_US |
dc.date.accessioned | 2010-12-07T08:58:53Z | - |
dc.date.available | 2010-12-07T08:58:53Z | - |
dc.date.issued | 2549 | en_US |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6753 | - |
dc.description | ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (การวัดผลและวิจัยการศึกษา) | en_US |
dc.format | en_US | |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี | en_US |
dc.subject | ความคิดและการคิด วิจัย | en_US |
dc.subject | ความสามารถทางคณิตศาสตร์ | en_US |
dc.subject | คณิตศาสตร์กิจกรรมการเรียนการสอน | en_US |
dc.title | ความสัมพันธ์ระหว่างแบบการคิดกับความถนัดด้านคณิตศาสตร์ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 3 | en_US |
dc.title.alternative | Relationship between Cogmitive Styles and the Mathematical Aptitude of Mathayomsuksa Three Students | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
dc.contributor.department | การวัดผลและวิจัยการศึกษา | en_US |
Appears in Collections: | 276 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
license.html | 118 B | HTML | View/Open | |
Vitae.pdf | 56.85 kB | Adobe PDF | View/Open | |
References.pdf | 149 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Cover.pdf | 94.12 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Contents.pdf | 91.82 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter5.pdf | 140.58 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter4.pdf | 104.83 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter3.pdf | 316.02 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter2.pdf | 480.1 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter1.pdf | 110.19 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix.pdf | 1.85 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Acknowledgments.pdf | 52.68 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Abstract.pdf | 81.7 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.