Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6633
Title: ผลของวิธีสอนที่ใช้รูปแบบการสอนมโนทัศน์และวิธีสอนตามปกติที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ ทางการเรียนวิทยาศาสตร์ของนักเรียนที่มีทักษะกระบวนการทางวิทยาศาสตร์ต่างกัน
Other Titles: Effects of Concept Attainment Model and Traditional Teaching Method on Science Achievement of Students with Different Science Process Skills
Authors: สุมาลี พงศ์ติยะไพบูลย์
อรวรรณ สุวรรณรัตน์
จิตวิทยาการศึกษา
Keywords: วิทยาศาสตร์ การสอน;การศึกษาขั้นประถม
Issue Date: 2539
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี
Description: ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา)
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6633
Appears in Collections:286 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
Vitae.pdf9.02 kBAdobe PDFView/Open
References.pdf232.66 kBAdobe PDFView/Open
Cover.pdf26.3 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdf232.67 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdf95.35 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdf283.43 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1_33-65_.pdf648.14 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1_1-32_.pdf663.05 kBAdobe PDFView/Open
Appendix_191-213_.pdf224.89 kBAdobe PDFView/Open
Appendix_155-190_.pdf453.09 kBAdobe PDFView/Open
Appendix_121-154_.pdf375.43 kBAdobe PDFView/Open
Abstract.pdf66.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.