Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6633
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | สุมาลี พงศ์ติยะไพบูลย์ | en_US |
dc.contributor.author | อรวรรณ สุวรรณรัตน์ | en_US |
dc.date | 2539 | en_US |
dc.date.accessioned | 2010-12-07T08:57:27Z | - |
dc.date.available | 2010-12-07T08:57:27Z | - |
dc.date.issued | 2539 | en_US |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6633 | - |
dc.description | ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา) | en_US |
dc.format | en_US | |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี | en_US |
dc.subject | วิทยาศาสตร์ การสอน | en_US |
dc.subject | การศึกษาขั้นประถม | en_US |
dc.title | ผลของวิธีสอนที่ใช้รูปแบบการสอนมโนทัศน์และวิธีสอนตามปกติที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ ทางการเรียนวิทยาศาสตร์ของนักเรียนที่มีทักษะกระบวนการทางวิทยาศาสตร์ต่างกัน | en_US |
dc.title.alternative | Effects of Concept Attainment Model and Traditional Teaching Method on Science Achievement of Students with Different Science Process Skills | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
dc.contributor.department | จิตวิทยาการศึกษา | en_US |
Appears in Collections: | 286 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
license.html | 118 B | HTML | View/Open | |
Vitae.pdf | 9.02 kB | Adobe PDF | View/Open | |
References.pdf | 232.66 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Cover.pdf | 26.3 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter4.pdf | 232.67 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter3.pdf | 95.35 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter2.pdf | 283.43 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter1_33-65_.pdf | 648.14 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter1_1-32_.pdf | 663.05 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix_191-213_.pdf | 224.89 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix_155-190_.pdf | 453.09 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix_121-154_.pdf | 375.43 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Abstract.pdf | 66.44 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.