Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6594
Title: อิทธิพลของกลวิธีจินตภาพที่มีต่อความเข้าใจในการอ่าน ของนักเรียนที่มีช่วงความจำต่างกัน
Other Titles: Influence of Imagery Strategies on Reading Comprehension of Students with Different Memory Spans
Authors: ไสว เลี่ยมแก้ว
ชุลีกร ทองด้วง
Faculty of Education (Psychology and Counseling)
คณะศึกษาศาสตร์ ภาควิชาจิตวิทยาและการแนะแนว
Keywords: การอ่านขั้นประถมศึกษา;การอ่าน;ความจำ
Issue Date: 2537
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี
Description: ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา)
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6594
Appears in Collections:286 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
Vitae.pdf10.79 kBAdobe PDFView/Open
References.pdf182.87 kBAdobe PDFView/Open
Cover.pdf24.02 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdf42.34 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdf229.51 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdf110.76 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdf274.1 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdf693.39 kBAdobe PDFView/Open
Appendix_87-125_.pdf253.08 kBAdobe PDFView/Open
Appendix_162-202_.pdf350.35 kBAdobe PDFView/Open
Appendix_126-161_.pdf320.87 kBAdobe PDFView/Open
Acknowledgments.pdf21.22 kBAdobe PDFView/Open
Abstract.pdf67.57 kBAdobe PDFView/Open
61914.pdf7.18 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons