Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6591
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ไสว เลี่ยมแก้ว | en_US |
dc.contributor.author | สุภาพ รัตกี | en_US |
dc.date | 2533 | en_US |
dc.date.accessioned | 2010-12-07T08:56:59Z | - |
dc.date.available | 2010-12-07T08:56:59Z | - |
dc.date.issued | 2533 | en_US |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6591 | - |
dc.description | ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา) | en_US |
dc.format | en_US | |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี | en_US |
dc.subject | การเรียนรู้ (จิตวิทยา) | en_US |
dc.subject | ภาษาไทย คำศัพท์ | en_US |
dc.title | อิทธิพลของประโยคแวดล้อม และวิธีการเสนอซ้ำที่มีต่อการเรียนรู้ความหมาย ของคำใหม่ของนักเรียนที่พูดภาษามลายูถิ่นเป็นภาษาที่หนึ่ง | en_US |
dc.title.alternative | Influences of Context Sentences and Repeated Presentation Methods on Learning New-Word Meaning of Students Speaking Local Malay as a First Language | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
dc.contributor.department | จิตวิทยาการศึกษา | en_US |
Appears in Collections: | 286 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
license.html | 118 B | HTML | View/Open | |
Vitae.pdf | 19.54 kB | Adobe PDF | View/Open | |
References.pdf | 125.88 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Cover.pdf | 34.84 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Contents.pdf | 112.42 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter4.pdf | 319.74 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter3.pdf | 418.64 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter2.pdf | 475.76 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter1.pdf | 472.05 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix_89-179_.pdf | 1.18 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix_180-272_.pdf | 721.57 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Acknowledgments.pdf | 31.82 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Abstract.pdf | 74.03 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.