Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6578
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorไสว เลี่ยมแก้วen_US
dc.contributor.authorทัศนียา วงศ์จันทร์en_US
dc.date2531en_US
dc.date.accessioned2010-12-07T08:56:49Z-
dc.date.available2010-12-07T08:56:49Z-
dc.date.issued2531en_US
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6578-
dc.descriptionศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา)en_US
dc.formaten_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานีen_US
dc.subjectการเรียนen_US
dc.titleผลของวิธีเสนอให้เรียนและความวิตกกังวลที่มีต่อการเรียนรู้มโนทัศน์en_US
dc.title.alternativeEffects of Presentation Methods and Anxiety on Concept Learningen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
dc.contributor.departmentจิตวิทยาการศึกษาen_US
Appears in Collections:286 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
Vitae.pdf9.62 kBAdobe PDFView/Open
References.pdf107.14 kBAdobe PDFView/Open
Cover.pdf27.11 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdf61.57 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdf190.19 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdf167.99 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdf294.97 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdf530.39 kBAdobe PDFView/Open
Appendix.pdf421.73 kBAdobe PDFView/Open
Aknowledgments.pdf19.12 kBAdobe PDFView/Open
Abstract.pdf49.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.