Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6578
Title: ผลของวิธีเสนอให้เรียนและความวิตกกังวลที่มีต่อการเรียนรู้มโนทัศน์
Other Titles: Effects of Presentation Methods and Anxiety on Concept Learning
Authors: ไสว เลี่ยมแก้ว
ทัศนียา วงศ์จันทร์
จิตวิทยาการศึกษา
Keywords: การเรียน
Issue Date: 2531
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี
Description: ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา)
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6578
Appears in Collections:286 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
Vitae.pdf9.62 kBAdobe PDFView/Open
References.pdf107.14 kBAdobe PDFView/Open
Cover.pdf27.11 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdf61.57 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdf190.19 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdf167.99 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdf294.97 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdf530.39 kBAdobe PDFView/Open
Appendix.pdf421.73 kBAdobe PDFView/Open
Aknowledgments.pdf19.12 kBAdobe PDFView/Open
Abstract.pdf49.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.