Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/10225
Title: | แนวทางการบริหารประสบการณ์ลูกค้าเพื่อพัฒนาภาพลักษณ์ และผลการดำเนินงานของธุรกิจโรงแรมในจังหวัดภูเก็ต |
Other Titles: | Customer experience management guideline for developing image and performance of hotel's business in Phuket province |
Authors: | นนทิภัค เพียรโรจน์ อมรรัตน์ สุขขะ Faculty of Management Sciences (Business Administration) คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ |
Keywords: | อุตสาหกรรมโรงแรม ภูเก็ต;บริการลูกค้า ภูเก็ต |
Issue Date: | 2558 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ |
Description: | วิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (บริหารธุรกิจ))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2558 |
URI: | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/10225 |
Appears in Collections: | 460 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
404756.pdf | 4.58 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.