Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/10225
Title: แนวทางการบริหารประสบการณ์ลูกค้าเพื่อพัฒนาภาพลักษณ์ และผลการดำเนินงานของธุรกิจโรงแรมในจังหวัดภูเก็ต
Other Titles: Customer experience management guideline for developing image and performance of hotel's business in Phuket province
Authors: นนทิภัค เพียรโรจน์
อมรรัตน์ สุขขะ
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
Keywords: อุตสาหกรรมโรงแรม ภูเก็ต;บริการลูกค้า ภูเก็ต
Issue Date: 2558
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์
Description: วิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (บริหารธุรกิจ))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2558
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/10225
Appears in Collections:460 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
404756.pdf4.58 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.