Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/10225
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | นนทิภัค เพียรโรจน์ | - |
dc.contributor.author | อมรรัตน์ สุขขะ | - |
dc.date.accessioned | 2016-04-28T08:17:56Z | - |
dc.date.available | 2016-04-28T08:17:56Z | - |
dc.date.issued | 2558 | - |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/10225 | - |
dc.description | วิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (บริหารธุรกิจ))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2558 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ | en_US |
dc.subject | อุตสาหกรรมโรงแรม ภูเก็ต | en_US |
dc.subject | บริการลูกค้า ภูเก็ต | en_US |
dc.title | แนวทางการบริหารประสบการณ์ลูกค้าเพื่อพัฒนาภาพลักษณ์ และผลการดำเนินงานของธุรกิจโรงแรมในจังหวัดภูเก็ต | en_US |
dc.title.alternative | Customer experience management guideline for developing image and performance of hotel's business in Phuket province | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.contributor.department | Faculty of Management Sciences (Business Administration) | - |
dc.contributor.department | คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ | - |
Appears in Collections: | 460 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
404756.pdf | 4.58 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.