Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/10225
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorนนทิภัค เพียรโรจน์-
dc.contributor.authorอมรรัตน์ สุขขะ-
dc.date.accessioned2016-04-28T08:17:56Z-
dc.date.available2016-04-28T08:17:56Z-
dc.date.issued2558-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/10225-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (บริหารธุรกิจ))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2558en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.subjectอุตสาหกรรมโรงแรม ภูเก็ตen_US
dc.subjectบริการลูกค้า ภูเก็ตen_US
dc.titleแนวทางการบริหารประสบการณ์ลูกค้าเพื่อพัฒนาภาพลักษณ์ และผลการดำเนินงานของธุรกิจโรงแรมในจังหวัดภูเก็ตen_US
dc.title.alternativeCustomer experience management guideline for developing image and performance of hotel's business in Phuket provinceen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Management Sciences (Business Administration)-
dc.contributor.departmentคณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ-
Appears in Collections:460 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
404756.pdf4.58 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.