Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/10084
Title: | แนวทางการพัฒนาส่วนประสมการตลาดของผลิตภัณฑ์ OTOP เพื่อส่งเสริมการท่องเที่ยวอำเภอหาดใหญ่ จังหวัดสงขลา |
Other Titles: | Guidelines for development the marketing mix of OTOP products for promoting tourism in Hatyai Songkhla Province |
Authors: | เกิดศิริ เจริญวิศาล สวนีย์ จินดาวงศ์ Faculty of Management Sciences (Business Administration) คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ |
Keywords: | ผลิตภัณฑ์ชุมชน หาดใหญ่ (สงขลา) การตลาด;การจัดการตลาด หาดใหญ่ (สงขลา);การจัดการผลิตภัณฑ์ |
Issue Date: | 2557 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ |
Description: | วิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (การจัดการการท่องเที่ยว))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2558 |
URI: | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/10084 |
Appears in Collections: | 460 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
395159.pdf | 1.83 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License