Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/10084
Title: แนวทางการพัฒนาส่วนประสมการตลาดของผลิตภัณฑ์ OTOP เพื่อส่งเสริมการท่องเที่ยวอำเภอหาดใหญ่ จังหวัดสงขลา
Other Titles: Guidelines for development the marketing mix of OTOP products for promoting tourism in Hatyai Songkhla Province
Authors: เกิดศิริ เจริญวิศาล
สวนีย์ จินดาวงศ์
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
Keywords: ผลิตภัณฑ์ชุมชน หาดใหญ่ (สงขลา) การตลาด;การจัดการตลาด หาดใหญ่ (สงขลา);การจัดการผลิตภัณฑ์
Issue Date: 2557
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์
Description: วิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (การจัดการการท่องเที่ยว))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2558
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/10084
Appears in Collections:460 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
395159.pdf1.83 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons