Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/10084
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | เกิดศิริ เจริญวิศาล | - |
dc.contributor.author | สวนีย์ จินดาวงศ์ | - |
dc.date.accessioned | 2015-11-24T02:28:28Z | - |
dc.date.available | 2015-11-24T02:28:28Z | - |
dc.date.issued | 2557 | - |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/10084 | - |
dc.description | วิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (การจัดการการท่องเที่ยว))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2558 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ | en_US |
dc.subject | ผลิตภัณฑ์ชุมชน หาดใหญ่ (สงขลา) การตลาด | en_US |
dc.subject | การจัดการตลาด หาดใหญ่ (สงขลา) | en_US |
dc.subject | การจัดการผลิตภัณฑ์ | en_US |
dc.title | แนวทางการพัฒนาส่วนประสมการตลาดของผลิตภัณฑ์ OTOP เพื่อส่งเสริมการท่องเที่ยวอำเภอหาดใหญ่ จังหวัดสงขลา | en_US |
dc.title.alternative | Guidelines for development the marketing mix of OTOP products for promoting tourism in Hatyai Songkhla Province | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.contributor.department | Faculty of Management Sciences (Business Administration) | - |
dc.contributor.department | คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ | - |
Appears in Collections: | 460 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
395159.pdf | 1.83 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License