Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6648
Title: ผลของวิธีสอนแบบการเรียนแบบร่วมมือ โปรแกรมซี ไอ อาร์ ซี และประเภทของบทเรียนที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิชาภาษาไทยของนักเรียนบกพร่องทางการได้ยิน
Other Titles: Effects of Cooperative Learning by using CIRC Program and Type of Lessons on Thai Language Achievement of Hearing Impairment Students
Authors: อัจฉรา ธรรมาภรณ์
รสิกา สายมณี
จิตวิทยาการศึกษา
Keywords: ภาษาไทย การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา);ผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน;โปรแกรมซีไออาร์ซี กิจกรรมการเรียนการสอน;เด็กที่มีความบกพร่องทางการได้ยิน
Issue Date: 2547
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี
Description: ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา)
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6648
Appears in Collections:286 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
Vitae.pdf12.92 kBAdobe PDFView/Open
References.pdf171.67 kBAdobe PDFView/Open
Cover.pdf29.51 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdf54.24 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdf267.65 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdf124.65 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdf391.82 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1_21-38_.pdf617.03 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1_1-20_.pdf688.13 kBAdobe PDFView/Open
Appendix.pdf348.97 kBAdobe PDFView/Open
Acknowledgments.pdf32.4 kBAdobe PDFView/Open
Abstract.pdf72.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.