Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 101-110 of 159 (Search time: 0.004 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2007Information and communication technology (ICT) applications by small and medium-sized tourism enterprises (SMTEs) in ThailandIlian Assenov; Sirirat Chobkhay; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2009Market potential of Indian tourists in Andaman cluster (Phuket, Krabi and Phang-Nga), ThailandIlian Assenov; Raj Shree; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2019Tourist segmentation based on food risk perception : A study of Australian tourists in PhuketPornpisanu Promsivapallop; Nichanan Blaxell; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2019The Effect of Leadership Behavior on Employee Engagement: A case study of hotels in Mandalay, MyanmarNareeya Weerakit; Phyo Myint Zu; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2006The service quality of Phuket tourist guides : an assessment applying the importance-performance analysis modelIlian Assenov; Sukhumaan Klamsaensai; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2007Challenges to ecotourism development in Sri Lanka : an assessmentIlian Assenov; P.U. Ratnayake; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2019Assessing Tourist Destination Image at Beach Destination Post Crisis A Case Study of Koh Tao, Surat Thani ProvinceTatiyaporn Jarumaneerat; Naruporn Meerat; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2018Assessment of Current Training Program and ITs Effectiveness in Hotels of BhutanPrateep Wetprasit; Dorji Wangchuk; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2007E-mail customer service quality : the case of Thai travel agenciesIlian Assenov; Nutjika Saweksup; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2019Motivation and Behavior of Chinese Outbound Senior TouristsKullada Phetvaroon; Jing Wang; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว