Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/13357
Title: E-mail customer service quality : the case of Thai travel agencies
Other Titles: คุณภาพการให้บริการลูกค้าทางจดหมายอิเล็กทรอนิกส์ กรณีศึกษาของตัวแทนจำหน่ายการท่องเที่ยวไทย
Authors: Ilian Assenov
Nutjika Saweksup
Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management)
คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
Keywords: Tourism;Hospitality industry;Computer network rervices;Internet;Electronic mail systems
Issue Date: 2007
Publisher: Prince of Songkla University
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/13357
Appears in Collections:816 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
283208.pdf9.22 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.