Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2553/4815
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorศศิวิมล สุขบทen_US
dc.date2545en_US
dc.date.accessioned2010-06-02T07:12:07Z-
dc.date.available2010-06-02T07:12:07Z-
dc.date.issued2545en_US
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2553/4815-
dc.format114 หน้า : ภาพประกอบ, แผนภูมิen_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.subjectความภักดีต่อชื่อตราผลิตภัณฑ์ กรุงเทพฯen_US
dc.subjectความพอใจของผู้บริโภค กรุงเทพฯen_US
dc.subjectชื่อตราผลิตภัณฑ์ กรุงเทพฯen_US
dc.titleปัจจัยที่ทำให้ยอมรับสินค้าที่มีชื่อตราเป็นภาษาไทย : กรณีศึกษาผู้บริโภคในกรุงเทพฯ และปริมณฑลen_US
dc.title.alternativeThe factors affecting customer acceptance for products with Thai wording brands : the case study of customers in Bangkok and surrounded areasen_US
dc.typeงานวิจัยen_US
dc.contributor.departmentคณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจen_US
Appears in Collections:460 Research

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
title.pdf380.5 kBAdobe PDFView/Open
231963.pdf42.02 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.