Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2553/2566
Title: | ผลของกลวิธีการจดบันทึกแบบแผนผังความคิดและวิธีสรุปความที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการอ่าน วิชาภาษาไทยของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 2 ที่มีภาษาแม่ต่างกัน |
Other Titles: | Effects of Note-taking strategies through Mind-mapping and summarizing on Thai reading achievement of mattayomsuksa two students with different mother tongues |
Authors: | จุฑารัตน์ โชติรุจิรานนท์ บัณฑิตวิทยาลัย สาขาวิชาจิตวิทยาการศึกษา คณะศึกษาศาสตร์ (จิตวิทยาการศึกษา) |
Keywords: | ภาษาไทย การอ่าน;ความเข้าใจในการอ่าน |
Issue Date: | 2546 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ |
Description: | วิทยานิพนธ์ (ศษ.ม. (จิตวิทยาการศึกษา))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2546 |
URI: | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2553/2566 |
Appears in Collections: | 286 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
license.html | 118 B | HTML | View/Open | |
239825.pdf | 92.73 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.