Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2553/2566
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorจุฑารัตน์ โชติรุจิรานนท์en_US
dc.date2546en_US
dc.date.accessioned2010-05-06T05:39:47Z-
dc.date.available2010-05-06T05:39:47Z-
dc.date.issued2546en_US
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2553/2566-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (ศษ.ม. (จิตวิทยาการศึกษา))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2546en_US
dc.format(10) 129 แผ่น : แผนภูมิen_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.subjectภาษาไทย การอ่านen_US
dc.subjectความเข้าใจในการอ่านen_US
dc.titleผลของกลวิธีการจดบันทึกแบบแผนผังความคิดและวิธีสรุปความที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการอ่าน วิชาภาษาไทยของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 2 ที่มีภาษาแม่ต่างกันen_US
dc.title.alternativeEffects of Note-taking strategies through Mind-mapping and summarizing on Thai reading achievement of mattayomsuksa two students with different mother tonguesen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
dc.contributor.departmentบัณฑิตวิทยาลัย สาขาวิชาจิตวิทยาการศึกษาen_US
dc.contributor.departmentคณะศึกษาศาสตร์ (จิตวิทยาการศึกษา)-
Appears in Collections:286 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
239825.pdf92.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.