Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2553/2566
Title: ผลของกลวิธีการจดบันทึกแบบแผนผังความคิดและวิธีสรุปความที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการอ่าน วิชาภาษาไทยของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 2 ที่มีภาษาแม่ต่างกัน
Other Titles: Effects of Note-taking strategies through Mind-mapping and summarizing on Thai reading achievement of mattayomsuksa two students with different mother tongues
Authors: จุฑารัตน์ โชติรุจิรานนท์
บัณฑิตวิทยาลัย สาขาวิชาจิตวิทยาการศึกษา
คณะศึกษาศาสตร์ (จิตวิทยาการศึกษา)
Keywords: ภาษาไทย การอ่าน;ความเข้าใจในการอ่าน
Issue Date: 2546
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์
Description: วิทยานิพนธ์ (ศษ.ม. (จิตวิทยาการศึกษา))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2546
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2553/2566
Appears in Collections:286 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
239825.pdf92.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.