Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/17277
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorอัจฉรา ธรรมาภรณ์-
dc.contributor.authorวานิต สุวรรณ์น้อย-
dc.date.accessioned2021-09-03T08:30:37Z-
dc.date.available2021-09-03T08:30:37Z-
dc.date.issued2536-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/17277-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (ศษ.ม. (จิตวิทยาการศึกษา))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2536en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Thailand*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/th/*
dc.subjectคณิตศาสตร์ การศึกษาและการสอนen_US
dc.titleผลของรูปแบบการเรียนแบบกลุ่มย่อยและเงื่อนไขการเสริมแรงที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิชาคณิตศาสตร์ ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 5en_US
dc.title.alternativeEffects of types of small group learning and contingenrcles of reinforcement on mathematical achievement of Prathomsuksa V studentsen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Education (Psychology and Counseling)-
dc.contributor.departmentคณะศึกษาศาสตร์ ภาควิชาจิตวิทยาและการแนะแนว-
Appears in Collections:286 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
34221.pdf6.7 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons