Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/17277
Title: ผลของรูปแบบการเรียนแบบกลุ่มย่อยและเงื่อนไขการเสริมแรงที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิชาคณิตศาสตร์ ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 5
Other Titles: Effects of types of small group learning and contingenrcles of reinforcement on mathematical achievement of Prathomsuksa V students
Authors: อัจฉรา ธรรมาภรณ์
วานิต สุวรรณ์น้อย
Faculty of Education (Psychology and Counseling)
คณะศึกษาศาสตร์ ภาควิชาจิตวิทยาและการแนะแนว
Keywords: คณิตศาสตร์ การศึกษาและการสอน
Issue Date: 2536
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์
Description: วิทยานิพนธ์ (ศษ.ม. (จิตวิทยาการศึกษา))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2536
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/17277
Appears in Collections:286 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
34221.pdf6.7 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons