Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/15060
Title: กลยุทธ์การตลาดการท่องเที่ยวในอาเภอสิงหนคร จังหวัดสงขลา
Other Titles: Marketing Strategy for Tourism in Singhanakhon District, Songkhla Province
Authors: ประพินรัตน์, จงกล
แสนศักดิ์, ศิริพานิช
ชูตา, ประโมจนีย์
ป้องศักดิ์, ทองเนื้อแข็ง
Keywords: การขาดการมีส่วนร่วมของประชาชนและการบริหารจัดการอย่างเหมาะสม
Issue Date: 2557
Publisher: มหาวิทยาลัยหาดใหญ่
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/15060
Appears in Collections:994 งานวิจัยเชิงสังคม



Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.