Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/13431
Title: การรับรู้คุณค่าการบริการของลูกหนี้ร่วมที่มีผลต่อความตั้งใจใช้บริการสินเชื่อในอนาคต กรณีศึกษา ธ.ก.ส. สาขาหาดใหญ่
Other Titles: Perceived Service Value in Joint Obligors Effects Purchase Intentions Case Study: Bank for Agriculture and Agricultural Cooperatives Hat Yai Branch
Authors: ปาริชาติ เบ็ญฤทธิ์
อลิสา หมีดเส็น
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
Keywords: ลูกหนี้การค้า หาดใหญ่ (สงขลา)
Issue Date: 2562
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์
Description: วิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (การตลาด))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2562
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/13431
Appears in Collections:460 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
438382.pdf1.13 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons