Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/13431
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorปาริชาติ เบ็ญฤทธิ์-
dc.contributor.authorอลิสา หมีดเส็น-
dc.date.accessioned2021-03-11T08:55:47Z-
dc.date.available2021-03-11T08:55:47Z-
dc.date.issued2562-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/13431-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (การตลาด))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2562en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Thailand*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/th/*
dc.subjectลูกหนี้การค้า หาดใหญ่ (สงขลา)en_US
dc.titleการรับรู้คุณค่าการบริการของลูกหนี้ร่วมที่มีผลต่อความตั้งใจใช้บริการสินเชื่อในอนาคต กรณีศึกษา ธ.ก.ส. สาขาหาดใหญ่en_US
dc.title.alternativePerceived Service Value in Joint Obligors Effects Purchase Intentions Case Study: Bank for Agriculture and Agricultural Cooperatives Hat Yai Branchen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Management Sciences (Business Administration)-
dc.contributor.departmentคณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ-
Appears in Collections:460 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
438382.pdf1.13 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons