Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/13409
Title: บุคลิกภาพผู้บริโภคและบุคลิกภาพตลาดนัดกลางคืน อาเซี่ยนไนท์ บาซาร์ และกรีนเวย์ ในอำเภอหาดใหญ่ จังหวัดสงขลา
Other Titles: Consumer Personality and Brand Personality Flea Market of ASEAN Night Bazaar and Greenway in Hatyai, Songkhla
Authors: ศศิวิมล สุขบท
อุดม ดีสกุล
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
Keywords: ตลาดนัดหาดใหญ่ (สงขลา);ผู้บริโภค หาดใหญ่ (สงขลา)
Issue Date: 2562
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์
Description: วิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (การตลาด))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2562
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/13409
Appears in Collections:460 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
435301.pdf4.78 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons