Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/13409
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorศศิวิมล สุขบท-
dc.contributor.authorอุดม ดีสกุล-
dc.date.accessioned2021-03-11T07:17:13Z-
dc.date.available2021-03-11T07:17:13Z-
dc.date.issued2562-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/13409-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (การตลาด))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2562en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Thailand*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/th/*
dc.subjectตลาดนัดหาดใหญ่ (สงขลา)en_US
dc.subjectผู้บริโภค หาดใหญ่ (สงขลา)en_US
dc.titleบุคลิกภาพผู้บริโภคและบุคลิกภาพตลาดนัดกลางคืน อาเซี่ยนไนท์ บาซาร์ และกรีนเวย์ ในอำเภอหาดใหญ่ จังหวัดสงขลาen_US
dc.title.alternativeConsumer Personality and Brand Personality Flea Market of ASEAN Night Bazaar and Greenway in Hatyai, Songkhlaen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Management Sciences (Business Administration)-
dc.contributor.departmentคณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ-
Appears in Collections:460 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
435301.pdf4.78 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons