Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/13357
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Ilian Assenov | - |
dc.contributor.author | Nutjika Saweksup | - |
dc.date.accessioned | 2021-01-28T02:29:40Z | - |
dc.date.available | 2021-01-28T02:29:40Z | - |
dc.date.issued | 2007 | - |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/13357 | - |
dc.language.iso | en | en_US |
dc.publisher | Prince of Songkla University | en_US |
dc.subject | Tourism | en_US |
dc.subject | Hospitality industry | en_US |
dc.subject | Computer network rervices | en_US |
dc.subject | Internet | en_US |
dc.subject | Electronic mail systems | en_US |
dc.title | E-mail customer service quality : the case of Thai travel agencies | en_US |
dc.title.alternative | คุณภาพการให้บริการลูกค้าทางจดหมายอิเล็กทรอนิกส์ กรณีศึกษาของตัวแทนจำหน่ายการท่องเที่ยวไทย | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.contributor.department | Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management) | - |
dc.contributor.department | คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว | - |
Appears in Collections: | 816 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
283208.pdf | 9.22 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.