Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/13357
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorIlian Assenov-
dc.contributor.authorNutjika Saweksup-
dc.date.accessioned2021-01-28T02:29:40Z-
dc.date.available2021-01-28T02:29:40Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/13357-
dc.language.isoenen_US
dc.publisherPrince of Songkla Universityen_US
dc.subjectTourismen_US
dc.subjectHospitality industryen_US
dc.subjectComputer network rervicesen_US
dc.subjectInterneten_US
dc.subjectElectronic mail systemsen_US
dc.titleE-mail customer service quality : the case of Thai travel agenciesen_US
dc.title.alternativeคุณภาพการให้บริการลูกค้าทางจดหมายอิเล็กทรอนิกส์ กรณีศึกษาของตัวแทนจำหน่ายการท่องเที่ยวไทยen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management)-
dc.contributor.departmentคณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว-
Appears in Collections:816 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
283208.pdf9.22 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.