Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/13062
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorนฤบาล ยมะคุปต์-
dc.contributor.authorรสสุคนธ์ ทองกระจาย-
dc.date.accessioned2020-08-03T07:06:26Z-
dc.date.available2020-08-03T07:06:26Z-
dc.date.issued2561-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/13062-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (บริหารธุรกิจ))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2561en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.subjectโรงพยาบาลชุมพรเขตอุดมศักดิ์ การบริการen_US
dc.titleการวิเคราะห์คุณภาพการให้บริการโดยใช้แบบจำลอง KQCAH ที่มีอิทธิพลต่อภาพลักษณ์ขององค์กร กรณีศึกษาโรงพยาบาลชุมพรเขตอุดมศักดิ์ จังหวัดชุมพรen_US
dc.title.alternativeThe Analysis of Service Quality using KqCAH Model and Its Effect to Organizational Image A Case Study of Chumphonkhetudomsak Hospital, Chumphon Proviceen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Management Sciences (Business Administration)-
dc.contributor.departmentคณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ-
Appears in Collections:460 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
432133.pdf1.64 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.