Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12834
Title: | Effects of Guided Inductive and Deductive Instruction on Grammar Learning in an EFL Context |
Other Titles: | ผลของการเรียนการสอนไวยากรณ์ โดยวิธีอุปนัยและนิรนัย ในบริบทที่ใช้ภาษาอังกฤษเป็นภาษาต่างประเทศ |
Authors: | Anchana Rukthong Wanwisa Watcharakorn Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics) คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์ |
Keywords: | English language Grammar Study and teaching;English language Usage Study and teaching |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Prince of Songkla University |
Description: | Thesis (M.A., Teaching English as an International Language)--Prince of Songkla University, 2018 |
URI: | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12834 |
Appears in Collections: | 890 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
432443.pdf | 1.76 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.