Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12834
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorAnchana Rukthong-
dc.contributor.authorWanwisa Watcharakorn-
dc.date.accessioned2020-04-23T03:42:26Z-
dc.date.available2020-04-23T03:42:26Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12834-
dc.descriptionThesis (M.A., Teaching English as an International Language)--Prince of Songkla University, 2018en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherPrince of Songkla Universityen_US
dc.subjectEnglish language Grammar Study and teachingen_US
dc.subjectEnglish language Usage Study and teachingen_US
dc.titleEffects of Guided Inductive and Deductive Instruction on Grammar Learning in an EFL Contexten_US
dc.title.alternativeผลของการเรียนการสอนไวยากรณ์ โดยวิธีอุปนัยและนิรนัย ในบริบทที่ใช้ภาษาอังกฤษเป็นภาษาต่างประเทศen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics)-
dc.contributor.departmentคณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์-
Appears in Collections:890 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
432443.pdf1.76 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.