Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12834
Title: Effects of Guided Inductive and Deductive Instruction on Grammar Learning in an EFL Context
Other Titles: ผลของการเรียนการสอนไวยากรณ์ โดยวิธีอุปนัยและนิรนัย ในบริบทที่ใช้ภาษาอังกฤษเป็นภาษาต่างประเทศ
Authors: Anchana Rukthong
Wanwisa Watcharakorn
Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics)
คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์
Keywords: English language Grammar Study and teaching
English language Usage Study and teaching
Issue Date: 2018
Publisher: Prince of Songkla University
Description: Thesis (M.A., Teaching English as an International Language)--Prince of Songkla University, 2018
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12834
Appears in Collections:890 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
432443.pdf1.76 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.