Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12789
Title: | ผลของการใช้รูปแบบการสอนฟังพร้อมอ่านและการฟังเพียงอย่างเดียวที่มีต่อความสามารถในการฟังของนักเรียนระดับมัธยมศึกษาปีที่ 4 |
Other Titles: | The effects of using listening while reading and listening only instructions on matayom suksa 4 students' listening ability |
Authors: | ชลลดา เลาหวิริยานนท์ รอสดี จะปะกิยา Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics) คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์ |
Keywords: | ภาษาอังกฤษ การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา);การฟัง |
Issue Date: | 2559 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ |
Description: | วิทยานิพนธ์ (ศศ.ม. (การสอนภาษาอังกฤษเป็นภาษานานาชาติ))-มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2559 |
URI: | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12789 |
Appears in Collections: | 890 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
412941.pdf | 1.75 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.