Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12789
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorชลลดา เลาหวิริยานนท์-
dc.contributor.authorรอสดี จะปะกิยา-
dc.date.accessioned2020-04-17T03:58:09Z-
dc.date.available2020-04-17T03:58:09Z-
dc.date.issued2559-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12789-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (ศศ.ม. (การสอนภาษาอังกฤษเป็นภาษานานาชาติ))-มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2559en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.subjectภาษาอังกฤษ การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา)en_US
dc.subjectการฟังen_US
dc.titleผลของการใช้รูปแบบการสอนฟังพร้อมอ่านและการฟังเพียงอย่างเดียวที่มีต่อความสามารถในการฟังของนักเรียนระดับมัธยมศึกษาปีที่ 4en_US
dc.title.alternativeThe effects of using listening while reading and listening only instructions on matayom suksa 4 students' listening abilityen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics)-
dc.contributor.departmentคณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์-
Appears in Collections:890 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
412941.pdf1.75 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.