Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12789
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ชลลดา เลาหวิริยานนท์ | - |
dc.contributor.author | รอสดี จะปะกิยา | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-17T03:58:09Z | - |
dc.date.available | 2020-04-17T03:58:09Z | - |
dc.date.issued | 2559 | - |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12789 | - |
dc.description | วิทยานิพนธ์ (ศศ.ม. (การสอนภาษาอังกฤษเป็นภาษานานาชาติ))-มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2559 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ | en_US |
dc.subject | ภาษาอังกฤษ การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา) | en_US |
dc.subject | การฟัง | en_US |
dc.title | ผลของการใช้รูปแบบการสอนฟังพร้อมอ่านและการฟังเพียงอย่างเดียวที่มีต่อความสามารถในการฟังของนักเรียนระดับมัธยมศึกษาปีที่ 4 | en_US |
dc.title.alternative | The effects of using listening while reading and listening only instructions on matayom suksa 4 students' listening ability | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.contributor.department | Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics) | - |
dc.contributor.department | คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์ | - |
Appears in Collections: | 890 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
412941.pdf | 1.75 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.