Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12789
Title: ผลของการใช้รูปแบบการสอนฟังพร้อมอ่านและการฟังเพียงอย่างเดียวที่มีต่อความสามารถในการฟังของนักเรียนระดับมัธยมศึกษาปีที่ 4
Other Titles: The effects of using listening while reading and listening only instructions on matayom suksa 4 students' listening ability
Authors: ชลลดา เลาหวิริยานนท์
รอสดี จะปะกิยา
Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics)
คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์
Keywords: ภาษาอังกฤษ การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา);การฟัง
Issue Date: 2559
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์
Description: วิทยานิพนธ์ (ศศ.ม. (การสอนภาษาอังกฤษเป็นภาษานานาชาติ))-มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2559
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12789
Appears in Collections:890 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
412941.pdf1.75 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.