Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12436
Title: การกระตุ้นความตั้งใจซื้อสินค้าแบรนด์เนมโดยใช้กลยุทธ์การตั้งราคาต่ำกว่าจำนวนเต็ม
Other Titles: Stimulating intention to buy brand-name products with just below pricing strategy
Authors: ธีรศักดิ์ จินดาบถ
นัทวัฒน์ นคราวงศ์
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
Keywords: การกำหนดราคาสินค้า;การกำหนดราคา;การตลาด;สินค้าแบรนด์เนม
Issue Date: 2561
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์
Description: วิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (การตลาด))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2561
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12436
Appears in Collections:460 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
426753.pdf1.25 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.