Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12436
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ธีรศักดิ์ จินดาบถ | - |
dc.contributor.author | นัทวัฒน์ นคราวงศ์ | - |
dc.date.accessioned | 2019-11-25T09:26:25Z | - |
dc.date.available | 2019-11-25T09:26:25Z | - |
dc.date.issued | 2561 | - |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12436 | - |
dc.description | วิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (การตลาด))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2561 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ | en_US |
dc.subject | การกำหนดราคาสินค้า | en_US |
dc.subject | การกำหนดราคา | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | สินค้าแบรนด์เนม | en_US |
dc.title | การกระตุ้นความตั้งใจซื้อสินค้าแบรนด์เนมโดยใช้กลยุทธ์การตั้งราคาต่ำกว่าจำนวนเต็ม | en_US |
dc.title.alternative | Stimulating intention to buy brand-name products with just below pricing strategy | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.contributor.department | Faculty of Management Sciences (Business Administration) | - |
dc.contributor.department | คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ | - |
Appears in Collections: | 460 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
426753.pdf | 1.25 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.