Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12199
Title: | Online Paired and Grouped Peer Feedback : Effects on Low Proficiency Students' English Grammatical Ability and Their Perceptions / Rotsana Kittiwat |
Other Titles: | การให้ข้อมูลย้อนกลับระหว่างผู้เรียนแบบจับคู่และแบบกลุ่มผ่านวิธีออนไลน์ : ผลที่มีต่อความสามารถด้านไวยากรณ์ภาษาอังกฤษและการรับรู้ของนักเรียนที่มีความสามารถในระดับต่ำ |
Authors: | Somruedee Khongput Rotsana Kittiwat Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics) คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์ |
Keywords: | English language Grammar Study and teaching;English language Usage Study and teaching |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Prince of Songkla University |
Description: | Thesis (M.A., Teaching English as an International Language)--Prince of Songkla University, 2017 |
URI: | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12199 |
Appears in Collections: | 890 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
420301.pdf | 4.63 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.