Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12199
Title: Online Paired and Grouped Peer Feedback : Effects on Low Proficiency Students' English Grammatical Ability and Their Perceptions / Rotsana Kittiwat
Other Titles: การให้ข้อมูลย้อนกลับระหว่างผู้เรียนแบบจับคู่และแบบกลุ่มผ่านวิธีออนไลน์ : ผลที่มีต่อความสามารถด้านไวยากรณ์ภาษาอังกฤษและการรับรู้ของนักเรียนที่มีความสามารถในระดับต่ำ
Authors: Somruedee Khongput
Rotsana Kittiwat
Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics)
คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์
Keywords: English language Grammar Study and teaching;English language Usage Study and teaching
Issue Date: 2017
Publisher: Prince of Songkla University
Description: Thesis (M.A., Teaching English as an International Language)--Prince of Songkla University, 2017
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12199
Appears in Collections:890 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
420301.pdf4.63 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.