Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12199
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Somruedee Khongput | - |
dc.contributor.author | Rotsana Kittiwat | - |
dc.date.accessioned | 2019-04-02T07:30:49Z | - |
dc.date.available | 2019-04-02T07:30:49Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12199 | - |
dc.description | Thesis (M.A., Teaching English as an International Language)--Prince of Songkla University, 2017 | th_TH |
dc.language.iso | th | th_TH |
dc.publisher | Prince of Songkla University | th_TH |
dc.subject | English language Grammar Study and teaching | th_TH |
dc.subject | English language Usage Study and teaching | th_TH |
dc.title | Online Paired and Grouped Peer Feedback : Effects on Low Proficiency Students' English Grammatical Ability and Their Perceptions / Rotsana Kittiwat | th_TH |
dc.title.alternative | การให้ข้อมูลย้อนกลับระหว่างผู้เรียนแบบจับคู่และแบบกลุ่มผ่านวิธีออนไลน์ : ผลที่มีต่อความสามารถด้านไวยากรณ์ภาษาอังกฤษและการรับรู้ของนักเรียนที่มีความสามารถในระดับต่ำ | th_TH |
dc.type | Thesis | th_TH |
dc.contributor.department | Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics) | - |
dc.contributor.department | คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์ | - |
Appears in Collections: | 890 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
420301.pdf | 4.63 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.