Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12199
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSomruedee Khongput-
dc.contributor.authorRotsana Kittiwat-
dc.date.accessioned2019-04-02T07:30:49Z-
dc.date.available2019-04-02T07:30:49Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12199-
dc.descriptionThesis (M.A., Teaching English as an International Language)--Prince of Songkla University, 2017th_TH
dc.language.isothth_TH
dc.publisherPrince of Songkla Universityth_TH
dc.subjectEnglish language Grammar Study and teachingth_TH
dc.subjectEnglish language Usage Study and teachingth_TH
dc.titleOnline Paired and Grouped Peer Feedback : Effects on Low Proficiency Students' English Grammatical Ability and Their Perceptions / Rotsana Kittiwatth_TH
dc.title.alternativeการให้ข้อมูลย้อนกลับระหว่างผู้เรียนแบบจับคู่และแบบกลุ่มผ่านวิธีออนไลน์ : ผลที่มีต่อความสามารถด้านไวยากรณ์ภาษาอังกฤษและการรับรู้ของนักเรียนที่มีความสามารถในระดับต่ำth_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.contributor.departmentFaculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics)-
dc.contributor.departmentคณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์-
Appears in Collections:890 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
420301.pdf4.63 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.