Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/11831
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSasiwemon Sukhabot-
dc.contributor.authorAttapon Nakram-
dc.date.accessioned2018-05-06T04:25:39Z-
dc.date.available2018-05-06T04:25:39Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/11831-
dc.descriptionThesis (M.B.A., Business Administration (International Program))--Prince of Songkla University, 2015th_TH
dc.language.isoenth_TH
dc.publisherPrince of Songkla Universityth_TH
dc.subjectInternet marketingth_TH
dc.subjectGeneration Y Attitude (Psychology)th_TH
dc.titleFactors Influencing Attitude of Generation Y towards Online Shopping : Case Study of Prince of Songkla University, Hat Yaith_TH
dc.title.alternativeปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อทัศนคติ กลุ่มเจเนราชั่น วาย ต่อการซื้อสินค้าออนไลน์ : กรณีศึกษามหาวิทยลัยสงขลานครินทร์th_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.contributor.departmentFaculty of Management Sciences (Business Administration)-
dc.contributor.departmentคณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ-
Appears in Collections:460 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
420712.pdf2.62 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.