Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/11831
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Sasiwemon Sukhabot | - |
dc.contributor.author | Attapon Nakram | - |
dc.date.accessioned | 2018-05-06T04:25:39Z | - |
dc.date.available | 2018-05-06T04:25:39Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/11831 | - |
dc.description | Thesis (M.B.A., Business Administration (International Program))--Prince of Songkla University, 2015 | th_TH |
dc.language.iso | en | th_TH |
dc.publisher | Prince of Songkla University | th_TH |
dc.subject | Internet marketing | th_TH |
dc.subject | Generation Y Attitude (Psychology) | th_TH |
dc.title | Factors Influencing Attitude of Generation Y towards Online Shopping : Case Study of Prince of Songkla University, Hat Yai | th_TH |
dc.title.alternative | ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อทัศนคติ กลุ่มเจเนราชั่น วาย ต่อการซื้อสินค้าออนไลน์ : กรณีศึกษามหาวิทยลัยสงขลานครินทร์ | th_TH |
dc.type | Thesis | th_TH |
dc.contributor.department | Faculty of Management Sciences (Business Administration) | - |
dc.contributor.department | คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ | - |
Appears in Collections: | 460 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
420712.pdf | 2.62 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.