Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/11710
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | นฤบาล ยมะคุปต์ | - |
dc.contributor.author | วริษฐา สุริยไพฑูรย์ | - |
dc.date.accessioned | 2018-03-14T03:25:51Z | - |
dc.date.available | 2018-03-14T03:25:51Z | - |
dc.date.issued | 2560 | - |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/11710 | - |
dc.description | วิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (บริหารธุรกิจ))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2560 | th_TH |
dc.description.sponsorship | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ | th_TH |
dc.language.iso | th | th_TH |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ | th_TH |
dc.subject | พฤติกรรมผู้บริโภค การตัดสินใจ | th_TH |
dc.title | อิทธิพลของการรับรู้ความมีประโยชน์และความง่ายในการใช้งานที่ส่งผลต่อทัศนคติและความตั้งใจซื้อสินค้าแฟชั่นของผู้บริโภคผ่านระบบพาณิชย์บนโทรศัพท์เคลื่อนที่ | th_TH |
dc.title.alternative | The Effects of Perceived Usefulness and Ease of Use on Attitude and Consumers' Purchased Intention of Fashion Products via M-commerce | th_TH |
dc.type | Thesis | th_TH |
dc.contributor.department | Faculty of Management Sciences (Business Administration) | - |
dc.contributor.department | คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ | - |
Appears in Collections: | 460 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
420095.pdf | 1.37 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.