Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/11710
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorนฤบาล ยมะคุปต์-
dc.contributor.authorวริษฐา สุริยไพฑูรย์-
dc.date.accessioned2018-03-14T03:25:51Z-
dc.date.available2018-03-14T03:25:51Z-
dc.date.issued2560-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/11710-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (บริหารธุรกิจ))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2560th_TH
dc.description.sponsorshipมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์th_TH
dc.language.isothth_TH
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์th_TH
dc.subjectพฤติกรรมผู้บริโภค การตัดสินใจth_TH
dc.titleอิทธิพลของการรับรู้ความมีประโยชน์และความง่ายในการใช้งานที่ส่งผลต่อทัศนคติและความตั้งใจซื้อสินค้าแฟชั่นของผู้บริโภคผ่านระบบพาณิชย์บนโทรศัพท์เคลื่อนที่th_TH
dc.title.alternativeThe Effects of Perceived Usefulness and Ease of Use on Attitude and Consumers' Purchased Intention of Fashion Products via M-commerceth_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.contributor.departmentFaculty of Management Sciences (Business Administration)-
dc.contributor.departmentคณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ-
Appears in Collections:460 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
420095.pdf1.37 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.