Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/11452
Title: The Effectiveness of Lexical Collocation Instruction on Students' Collocation Knowledge and Writing Ability
Other Titles: ประสิทธิผลของการสอนคำปรากฏร่วมประเภทคำศัพท์ต่อความรู้ด้านคำปรากฏร่วมและความสามารถด้านการเขียนของนักเรียน
Authors: Thanyapa Palanukulwong
Phasinee Junjoem
Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics)
คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์
Keywords: English language Vocobulary Study and teaching (Secondary);English language Writing Ability testing
Issue Date: 2017
Publisher: Prince of Songkla University
Description: Thesis (M.A. (Teaching English as an International Language)) Prince of Songkla University, 2017
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/11452
Appears in Collections:890 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
417042.pdf4.34 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.