Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/11452
Title: | The Effectiveness of Lexical Collocation Instruction on Students' Collocation Knowledge and Writing Ability |
Other Titles: | ประสิทธิผลของการสอนคำปรากฏร่วมประเภทคำศัพท์ต่อความรู้ด้านคำปรากฏร่วมและความสามารถด้านการเขียนของนักเรียน |
Authors: | Thanyapa Palanukulwong Phasinee Junjoem Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics) คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์ |
Keywords: | English language Vocobulary Study and teaching (Secondary);English language Writing Ability testing |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Prince of Songkla University |
Description: | Thesis (M.A. (Teaching English as an International Language)) Prince of Songkla University, 2017 |
URI: | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/11452 |
Appears in Collections: | 890 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
417042.pdf | 4.34 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.