Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/11422
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorIlian Assenov-
dc.contributor.authorWilawan Chiammanasombut-
dc.date.accessioned2018-02-12T09:17:07Z-
dc.date.available2018-02-12T09:17:07Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/11422-
dc.descriptionThesis (M.B.A., (Hospitality and Tourism Management (International Program)))--Prince of Songkla University, 2016th_TH
dc.language.isoenth_TH
dc.publisherPrince of Songkla Universityth_TH
dc.subjectHotel management Thailand Phuketth_TH
dc.titleThe emergenceof marketing strategies under increased hotel competition : A case study of hotel chains in Patong, Phuket, Thailandth_TH
dc.title.alternativeกลยุทธ์การตลาด ภายใต้การแข่งขันที่มีคู่แข่งเพิ่มขึ้น : กรณีศึกษาโรงแรมในเครือในเขตป่าตอง จังหวัดภูเก็ตth_TH
dc.contributor.departmentFaculty of Hospitality and Tourism ( Hospitality and Tourism Management)-
dc.contributor.departmentคณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว-
Appears in Collections:816 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
418554.pdf2.83 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.