Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/11422
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Ilian Assenov | - |
dc.contributor.author | Wilawan Chiammanasombut | - |
dc.date.accessioned | 2018-02-12T09:17:07Z | - |
dc.date.available | 2018-02-12T09:17:07Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/11422 | - |
dc.description | Thesis (M.B.A., (Hospitality and Tourism Management (International Program)))--Prince of Songkla University, 2016 | th_TH |
dc.language.iso | en | th_TH |
dc.publisher | Prince of Songkla University | th_TH |
dc.subject | Hotel management Thailand Phuket | th_TH |
dc.title | The emergenceof marketing strategies under increased hotel competition : A case study of hotel chains in Patong, Phuket, Thailand | th_TH |
dc.title.alternative | กลยุทธ์การตลาด ภายใต้การแข่งขันที่มีคู่แข่งเพิ่มขึ้น : กรณีศึกษาโรงแรมในเครือในเขตป่าตอง จังหวัดภูเก็ต | th_TH |
dc.contributor.department | Faculty of Hospitality and Tourism ( Hospitality and Tourism Management) | - |
dc.contributor.department | คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว | - |
Appears in Collections: | 816 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
418554.pdf | 2.83 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.