Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/11422
Title: | The emergenceof marketing strategies under increased hotel competition : A case study of hotel chains in Patong, Phuket, Thailand |
Other Titles: | กลยุทธ์การตลาด ภายใต้การแข่งขันที่มีคู่แข่งเพิ่มขึ้น : กรณีศึกษาโรงแรมในเครือในเขตป่าตอง จังหวัดภูเก็ต |
Authors: | Ilian Assenov Wilawan Chiammanasombut Faculty of Hospitality and Tourism ( Hospitality and Tourism Management) คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว |
Keywords: | Hotel management Thailand Phuket |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | Prince of Songkla University |
Description: | Thesis (M.B.A., (Hospitality and Tourism Management (International Program)))--Prince of Songkla University, 2016 |
URI: | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/11422 |
Appears in Collections: | 816 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
418554.pdf | 2.83 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.