Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/10345
Title: | Effectiveness of Explicit Instruction in Pronunciation of English Unfamiliar Sounds: A Case Study of M.5 Students at Darussalam School, Narathiwat Province |
Other Titles: | ประสิทธิภาพของการสอนแบบเน้นการออกเสียงที่ไม่คุ้นเคยในภาษาอังกฤษ : กรณีศึกษาในนักเรียนระดับมัธยมศึกษาปีที่ 5 ของโรงเรียนดารุสสลามศึกษา ในจังหวัดนราธิวาส |
Authors: | Premin Karavi Nurhaswanee Boto Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics) คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์ |
Keywords: | English language Study and teaching (Secondary) Thailand;English language Study and teaching (Secondary) Foreign speakers;English language Pronunciation by foreign speakers;English language Pronunciation Study and teaching |
Issue Date: | 2010 |
Publisher: | Prince of Songkla University |
Description: | Thesis (M.A.TEIL., Teaching English as an International Language)--Prince of Songkla University, 2010 |
URI: | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/10345 |
Appears in Collections: | 890 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
345294.pdf | 964.02 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.