Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/10345
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPremin Karavi-
dc.contributor.authorNurhaswanee Boto-
dc.date.accessioned2016-07-13T07:21:10Z-
dc.date.available2016-07-13T07:21:10Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/10345-
dc.descriptionThesis (M.A.TEIL., Teaching English as an International Language)--Prince of Songkla University, 2010th_TH
dc.language.isoenth_TH
dc.publisherPrince of Songkla Universityth_TH
dc.subjectEnglish language Study and teaching (Secondary) Thailandth_TH
dc.subjectEnglish language Study and teaching (Secondary) Foreign speakersth_TH
dc.subjectEnglish language Pronunciation by foreign speakersth_TH
dc.subjectEnglish language Pronunciation Study and teachingth_TH
dc.titleEffectiveness of Explicit Instruction in Pronunciation of English Unfamiliar Sounds: A Case Study of M.5 Students at Darussalam School, Narathiwat Provinceth_TH
dc.title.alternativeประสิทธิภาพของการสอนแบบเน้นการออกเสียงที่ไม่คุ้นเคยในภาษาอังกฤษ : กรณีศึกษาในนักเรียนระดับมัธยมศึกษาปีที่ 5 ของโรงเรียนดารุสสลามศึกษา ในจังหวัดนราธิวาสth_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.contributor.departmentFaculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics)-
dc.contributor.departmentคณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์-
Appears in Collections:890 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
345294.pdf964.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.