Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9530
Title: ผลของกระบวนการจัดการเรียนรู้คณิตศาสตร์ด้วยแนวคิดวิทยาศาสตร์ เทคโนโลยี และสังคม ต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน ความสามารถในการแก้ปัญหา และเจตคติต่อการเรียนคณิตศาสตร์ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 6
Other Titles: Effects of Science, Technology, and Society Approach in Mathematics Learning Process on Learning Achievement, Problem Solving Ability and Attitude towards Learning Mathematics of Prathomsuksa Six Students
Authors: อลิสรา, ชมชื่น
อาดัม, ยูโซะ
Faculty of Education (Education)
คณะศึกษาศาสตร์ ภาควิชาการศึกษา
Keywords: การจัดการเรียนการสอน;ผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน;ไทย (จังหวัดชายแดนภาคใต้)
Issue Date: 2557
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์
Description: วิทยานิพนธ์ (ศษ.ม.(หลักสูตรและการสอน))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2557
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9530
Appears in Collections:270 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Cover.pdfCover132.24 kBAdobe PDFView/Open
Abstacts.pdfAbstracts127.91 kBAdobe PDFView/Open
Acknowledgements.pdfAcknowledgements114.83 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdfContents156.72 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdfChapter1211.72 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdfChapter21.12 MBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdfChapter3348.59 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdfChapter4229.81 kBAdobe PDFView/Open
Chapter5.pdfChapter5226.17 kBAdobe PDFView/Open
References.pdfReferences209.54 kBAdobe PDFView/Open
Appendix.pdfAppendix1.16 MBAdobe PDFView/Open
Vitae.pdfVitae117.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.